برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان مرزبانان در حرم مطهر رضوی

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۸۱۸۷
برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان مرزبانان در حرم مطهر رضوی
جشن تکلیف فرزندان مرزبانان خراسان رضوی با حضور فرمانده مرزبانی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جشن تکلیف 120 نفر از فرزندان مرزبانان خراسان رضوی ، با حضور سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی ، حجت الاسلام "حسن زاده " ریاست عقیدتی سیاسی  و سایر کارکنان مرزبانی استان در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار گردید.

 سردار" مجید شجاع" در ابتدای سخنان خود   ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و جشن تکلیف فرزندان کارکنان مرزبانی مطرح کرد :جشن تکلیف یعنی آغاز تکالیف شرعی که به عهده ی هر مسلمانی گذاشته شده است و خصوصا دختران عزیر باید توجه ویژه ای نسبت به تکالیفی مانند  رعایت حجاب و ارتباط با نامحرم داشته باشند .

وی در ادامه افزود: نقطه بسیار عطفی وجود دارد و آن آغاز معنوی برای همه ی مسلمانان در سراسر جهان است و این جشن تکلیفی که شما عزیزان دارید در گذشته های نچندان دور پدران و مادران شما نیز داشته اند و انشالله شما فرزندان ایران اسلامی که آینده سازان آینده این مملکت هستید و چشم امید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستید بتوانید در تمامی امورات زندگی خود موفق باشید .

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به وظایف سخت مرزبانان و قدردانی از آنان خاطر نشان کرد: برای پدر  و مادر خود خصوصا پدرانی که خدمتی سخت در مرزها دارند همیشه دعا کنید.

شایان ذکر حجت الاسلام "حسن زاده" ریاست عقیدتی سیاسی مرزبانی استان نیز این جشن را به فرزندان مرزبانان تبریک گفت و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنها در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال مسئلت نمود.

در این مراسم  ضمن پذیرایی از مهمانان برنامه هایی از قبیل خواندن سرود ، مسابقه و... برگزار گردید و به نفرات برتر هدایایی ارزنده  توسط سردار "شجاع" اهداء گردید.

به تمامی فرزندان مرزبانان هدیه ای معنوی اهداء گردید.

انتهای پیام/

 

نظر شما