اعتبار مناسبی برای تکمیل و سرعت گرفتن احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در سفر استانی ریاست جمهوری اختصاص یافته است

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۸۳۱۵
اعتبار مناسبی برای تکمیل و سرعت گرفتن احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در سفر استانی ریاست جمهوری اختصاص یافته است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اعتبار مناسبی برای تکمیل و سرعت گرفتن احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در سفر استانی ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی در مجمع انتخاباتی ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: با انتخاب رئیس هیات، بحث تخصص محوری و رویداد محوری در اولویت برنامه های هیات قرار بگیرد تا شاهد رشد بیش از پیش استان در این بخش باشیم.

وی گفت: توجه به شهرستان‌های مختلف استان بعنوان استان رنگین کمان زیبایی ها و با ظرفیت ها و پتانسیل های بالا و همچنین استانی با ۱۲۰۰۰ شهید و ۴۰۰۰۰ شهید مهاجر جزو مهم ترین اولویت های هیات قرار بگیرد و بی شک استعدادهای زیادی نیز شناسایی خواهدشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از ظرفیت هیات های شهرستانی برای کمیته های هیات بهره گرفته شود ضمن اینکه با توجه به افتخارات بی شمار آذربایجان غربی در ورزش جانبازان و معلولین و وجود قهرمانانی چون مرحوم سیامند رحمان و حسن جانفشان، این هیات توجه به شناسایی و پرورش استعدادها را مورد توجه قرار دهد.

بیرامی در خصوص احداث سالن ویژه این هیات گفت: سالن جانبازان و معلولین هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار مناسبی در سفراستانی ریاست جمهوری مدنظر قرار گرفته تا انشالله با تخصیص آن شاهد سرعت بیشتری در عملیات احداث آن خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما