تاکید معاون ورزش وجوانان لرستان بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی شهرستان ها به ورزش

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۸۳۳۳
تاکید معاون ورزش وجوانان لرستان بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی شهرستان ها به ورزش
سیروس حسنوند معاون توسعه و منابع انسانی ورزش وجوانان لرستان خواستار توجه دستگاه های اجرایی شهرستان های استان به بحث توسعه ورزش شد.

به  گزارش  خبرنگار  ورزشی  ورزش  وجوانان  لرستان  ؛  حسنوند ظهر روز شنبه در دیدار با فرماندار پلدختر که در حاشیه تودیع ومعارفه رییس جدید ورزش وجوانان پلدختر برگزار شده بود با اشاره به لزوم توجه دستگاه های اجرایی و سازمانهای دولتی به  حوزه ورزش و جوانان ، اظهار کرد: انتظار است شهرداری ، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اداری  در راستای توسعه ورزش پلدختر اداره  ورزش وجوانان این  شهرستان را یاری دهند.

 او با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به ورزش پلدختر ، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار  به ورزش وجوانان شهرستان پلدختر اختصاص پیدا کرده است تا بتوانیم  کار بازسازی ، تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر و ازجمله زمین چمن و استخر شنا را به سرانجام برسانیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر نیز در این جلسه  با اشاره به خسارات سیل سال 98 به ورزش پلدختر گفت: با توجه به این خسارات لازم است نگاه ویژه ای به  بحث مجموعه ورزشی پلدختر شود ولازم است ازظرفیت های ورزشی  آموزش و پرورش و شهرداری  نیز  برای توسعه ورزش استفاده کرد.

همچنین خادم  فرماندار پلدختر نیز  در این جلسه خواستار هرچه سریعتر راه اندازی استخر پلدختر به عنوان مطالبه ودغدغه مردم شهرستان شد.

سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز با تاکید بر لزوم توجه   ورزش وجوانان پلدختر  به بحث بسیج ورزشکاران  از اعلام آمادگی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر جهت همکاری برای توسعه ورزش در شهرستان خبرداد.

 لازم به ذکر است در این جلسه که در دفتر فرمانداری پلدختر برگزار شده بود ، رییس دادگستری پلدختر ، اعضای شورای شهر ، رییس آموزش وپرورش شهرستان نیز حضور داشتند .

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز