دستگیری سارق مغازه های نقره فروشی بازار سنتی ارومیه

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۸۳۴۳
دستگیری سارق مغازه های نقره فروشی بازار سنتی ارومیه
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای مغازه های نقره فروشی در بازار سنتی ارومیه، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ" صادق شکری " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت از مغازه های نقره فروشی در بازار سنتی "ارومیه"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  پلیس آگاهی  انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده، کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از  یک متهم را در ارتباط با این سرقت شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان  ادامه داد:  ضمن هماهنگی با مرجع  قضائی، ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در  مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزلش تمامی اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

شکری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به انجام  سرقت اعترف کرد؛ بیان داشت: ارزش تقریبی اموال مسروقه برابر اعلام نظر کارشناسان حدود 12 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز