روکش آسفالت محورهای خوی - چالدران و راه روستای یاریم قیه

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۰۶:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹۲
روکش آسفالت محورهای خوی - چالدران و راه روستای یاریم قیه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در کمتر از یک هفته بعد از سفر استاندار به شهرستان خوی دو مصوبه این سفر در حوزه راهداری عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:  دو مصوبه سفر مقام عالی استان در شهرستان خوی شامل لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران و روکش آسفالت محور روستایی یاریم قیه این شهرستان به طول ۲ کیلومتر آغاز شد.

 وی گفت: محور روستایی یاریم قیه شهرستان خوی به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آغاز شد و بزودی با اتمام آن روستاهای یاریم قیه، قانی قیه، زارعان با نزدیک به  ۴۰۰ خانوار و ۲۰۰۰ نفر جمعیت از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد.

آرامون افزود: با اتمام این مسیر راه دسترسی شهرک حمل و نقل آذرکوهسار و کارخانه سیمان، ندامتگاه زارعان و چند تولیدی نیز ارتقا یافته و تاثیر بسزایی در توسعه دسترسی ایمن و سهل به این مکان ها علی الخصوص مراکز تولیدی و خدماتی خواهد داشت.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اشاره به لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران در راستای افزایش ایمنی و بخشنده نمودن این محور به طول ۳ کیلومتر و اعتبار ۲۸ میلیارد ریال اظهار داشت : با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ادامه این مسیر نیز تا شهرستان چالدران در اسرع وقت لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز