ضرورت پرداختن به مسائل و نیازهای جوانان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار لرستان

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹۴
ضرورت پرداختن به مسائل و نیازهای جوانان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار لرستان
معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان گفت : حمایت از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در اولویت اجرای طرح های جوانان استان قرار دارد.

   به  گزارش  خبرنگار حوزه  جوانان  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ شهاب مولایی در حاشیه بازدید از فعالیت های سمن افق فردای افلاک با بیان اینکه پرداختن به مسائل جوانان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار  شهرها  در اولویت   برنامه های این معاونت قرار دارد ،  اظهار کرد: باید به موازات توانمند سازی گرو های مرجع  از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای توانمد سازی و دانش افزایی جوانان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان بهره گیری و استفاده نکرد .

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با تاکید  بر ضرورت پرداختن به مسائل و نیازهای جوانان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار ت، افزود: برای کاهش محرومیت در مناطق کم‌برخوردار باید  به موازات  پرداختن به مسائل فرهنگی اجتماعی اجرای ت طرح های مهارتی و  کارآفرینی  در این مناطق مورد توجه و امعان نظر قرار گیرد .

او تصریح کرد :  رسول پاکدل به عنوان یک کارآفرین اجتماعی با هدایت و راهبری این مجموعه خودجوش و مردمی  توانسته است منشا خدمات ارزشمندی در مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد باشد که راه آورد مبارک این حضور و نقش آفرینی اجتماعی  امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی دربین جوانان این مناطق بویژه منطقه علی آباد خرم آباد بوده است .

مولایی گفت : سمن ها به عنوان بازوان اجرایی دولت می توانند با  شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق حاشیه نشین  مشکلات را شناسایی و برای حل آنها ظرفیت های مردمی را به میدان آورند. .

 انتهای پیام

نظر شما