بکارگیری زبان هنر و رسانه در مبارزه با مواد مخدر

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۸۹۱۵
بکارگیری زبان هنر و رسانه در مبارزه با مواد مخدر
استاندار کردستان بکارگیری زبان هنرو رسانه و استفاده از ظرفیت روحانیون در مبارزه با مواد مخدر و آگاهی بخشی به جامعه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به ظرفیت‌ها و توانمندی های فرهنگی کردستان در همه ابعاد و بخش،ها اشاره کرد وگفت:اعتقاد دارم که باید توانمندی های فرهنگی و هنری کردستان برای مبارزه با این بلای خانمانسوز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود:گاهی سخنان یک شخصیت هنری و ورزشی و یا یک اثر سینمایی می‌تواند بسیار اثرگذارتر از سخنرانی‌های ما مسوولان و برخوردهای انتظامی باشد، بنابراین ضرورت دارد از همه ی پتانسیل‌های موجود در استان استفاده کرد.
زارعی کوشا در ادامه  تقویت جامعه خیّرین و استفاده از توانمندی‌های بومی استان را در مبارزه با مواد مخدر کارساز ارزیابی کرد و اظهار داشت:جامعه خیرین می‌توانند علاوه بر کمک به خانواده معتادان و خود افراد گرفتار برای بازگشت به جامعه مفید واقع شوند.
وی ادامه داد:امروز در سطح شهرها و روستاهای کردستان در همه مساجد نماز جمعه و جماعات برگزار می‌شود که روحانیون می‌توانند از این امکان برای آگاهی دادن  به جوانان استفاده کنند که یکی از توانمندی های بومی استان به شمار می‌رود.
استاندار کردستان یادآوری کرد:اعتقاد دارم یکی از اصلی‌ترین راههای کاهش آسیب های اجتماعی و کاستن از عمق ابتلا به انواع مواد مخدر ایجاد اشتغال  و سرمایه گذاری است و امیدوارم با تحقق این مهم شاهد کاهش گرایش به مواد مخدر در سطح استان وافزایش انگیزه  در جوانان باشیم.
زارعی کوشا ضمن تقدیر از تمامی تلاش های انجام شده توسط ارگانها و نهادهای مختلف که به امر مبارزه با مواد مخدر مشغول هستند، گفت:یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که با صرف هزینه‌های فراوان و تقدیم شهیدان بسیار در راه مبارزه با مواد مخدر گام برداشته است.
وی به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: لازم است تلاش های صورت گرفته با زبانی متفاوت برای مردم بیان شود و در کنار آن نیز زحمات نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر کاملا اطلاع رسانی شود تا مردم به خوبی در جریان اقدامات قرار بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز