برترین‌های هنر رزمی سورنا تیرماه در "رینگ ۲۰" به میدان می‌روند

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۴:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۸۹۷۵
برترین‌های هنر رزمی سورنا تیرماه در رینگ ۲۰ به میدان می‌روند
بنیانگذار و مسئول هنر رزمی سورنا از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با عنوان جام رینگ 20 در شهرستان فردیس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، جمشید هرمزی اظهار کرد: پس از وقفه ای دو ساله که به واسطه شیوع کرونا دچار آن شدیم در سال جدید برنامه ریزی گسترده ای برای رونق دوباره این ورزش و برگزاری مسابقات جذاب صورت گرفته است.

وی افزود: چهارمین دوره مسابقات کشوری هنر رزمی سورنا با عنوان رینگ 20 قرار است ماه آینده در مجموعه ورزشی آکام شهر فردیس برگزار شود ودر این راستا مسابقات انتخابی جهت حضور برترین ها در استان های مختلف در حال برگزاری است.

هرمزی با بیان اینکه جذابیت های هنر رزمی سورنا توانسته جوانان بسیاری را در نقاط مختلف کشور به خود جلب کند گفت: تلاش می کنیم در دور جدید فعالیت ها با برگزاری مسابقات جذاب و پرهیجان ظرفیت های این ورزش ایرانی را بیش از پیش به همگان معرفی کنیم.

بنیانگذار و مسئول هنر رزمی سورنا، البرز را خاستگاه این ورزش عنوان کرد و گفت: مبداء و شروع فعالیت این ورزش استان البرز بوده اما با توجه به  توسعه آن در دیگر استان ها قطعا در ادامه سال مسابقات مختلفی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه این ورزش به دیگر کشورها نیز در حال برنامه ریزی است گفت: پیش از شیوع کرونا سفرهایی به کشورهای مختلف برای معرفی این ورزش داشته ایم که دوباره از سر گرفته خواهد شد . تلاش می کنیم در آینده نزدیک زمینه برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی را با حضور ورزشکاران سایر کشورها در ایران برنامه ریزی و اجرا کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز