انجام نظارت‌های چند مرحله‌ای بر فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۹۶۲۶
انجام نظارت‌های چند مرحله‌ای بر فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، نظارت‌های چند مرحله‌ای بر فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری گفت:انجام برنامه‌ریزی جهت کاهش فرآیندهای زائد اداری در صدور مجوزهای کسب‌وکار ضروری بوده و حمایت از سرمایه‌گذاران باید رویکرد اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باشد. 

در پرداخت هرگونه تسهیلات ارزان‌قیمت باید اهلیت سرمایه‌گذار لحاظ شود و دستگاه‌های اجرایی باید با پایش مستمر طرح‌های اقتصادی در حال اجرا، آخرین وضعیت، سرعت اجرا و پیشرفت و مشکلات سرمایه‌گذاران را پیگیری کنند.

 نظارت‌های چند مرحله‌ای بر فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی

اعطای تسهیلات با توجه به رسته فعالیت‌های بومی استان اردبیل و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت ۳ مرحله‌ای نیز همزمان با اعطای تسهیلات انجام می‌شود.

طبق قوانین، تسهیلات اشتغال روستایی به‌صورت چند مرحله‌ای به صاحبان طرح‌های اشتغال‌زا جهت جلوگیری از هرگونه انحراف و تحقق اشتغال هدف‌گذاری‌شده پرداخت می‌شود.

▫️لازم به ذکر است؛ در این نشست پرونده طرح‌ها و واحدهای اقتصادی که از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات بانکی دریافت کرده بودند مطرح و در رابطه با عدم پیشرفت مناسب اجرای طرح‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز