دستگیری کلاهبردار ۱۷ میلیاردی در خرم آباد

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۹۷۲۳
دستگیری  کلاهبردار ۱۷ میلیاردی در خرم آباد
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 17 میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبرداد.

به   گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  سردار"یحیی الهی" در این خصوص ، اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد، شاکی مالک یک باب واحد مسکونی در شهرستان "خرم آباد" بوده که یک نفر با تهیه قولنامه صوری وجعل امضای مال باخته آن را به فرد دیگری فروخته است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم درتحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش 17 میلیارد ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک، اطمینان حاصل و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی صلاح استعلام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز