آغاز اجرای طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با تسهیلات ویژه در البرز 

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۰۲۸۴
آغاز اجرای طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با تسهیلات ویژه در البرز 
رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی با تسهیلات ویژه در سطح استان البرز از ۲۸ خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: به جهت تسریع در ارائه خدمات و مساعدت شهروندان استان البرز، طرح ترخیص وسایل نقلیه ویژه خودرو های توقیفی قبل سال ۹۹ و  موتورسیکلت های توقیفی قبل سال ۹۸ از روز شنبه ۲۸ خرداد ماه سال جاری با تسهیلات ویژه به اجرا گذاشته می شود. 

 وی افزود: مالکان محترم وسایل نقلیه می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح به ستاد ترخیص پلیس راهور استان واقع در میدان طالقانی یا دفاتر پلیس +۱۰ کلیه شهرستان های استان مراجعه کنند. 

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: همچنین مالکان محترم خودروهای توقیفی می توانند از طریق برنامه کاربردی "پلیس من" برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند. 

این مقام انتظامی یادآور شد که در صورت عدم مراجعه مالکان خودروهای توقیفی از طریق مجاری قانونی نسبت به تعیین تکلیف اینگونه وسایل اقدام خواهد شد. 

سرهنگ رحمتی پور از تسهیلات ویژه این طرح به عدم نیاز به پرداخت عوارض و مالیات، عدم نیاز به ارائه سند مالکیت در صورتی که وسیله نقلیه به نام مالک باشد، عدم نیاز به بیمه شخص ثالث، عدم نیاز به ارائه گواهی راهنمایی رانندگی، امکان تحویل وسیله نقلیه به متصرف در صورت اختیار داشتن اسناد وسایل نقلیه و اینکه هزینه نگهداری خودرو در پارکینگ برابر تعرفه سال ۹۴ محاسبه می شود اشاره کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما