مبارزه با گران فروشی از مرحله تولید تا مصرف مورد توجه قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۰۴۲۸
مبارزه با گران فروشی از مرحله تولید تا مصرف مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: باید قضیه مبارزه با گرانی و گران فروشی از مرحله تولید تا مصرف در استان و کشور مورد توجه قرار بگیرد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی  در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد ، با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه در سال ۱۳۵۸ ، اظهار کرد: جهاد سازندگی دیروز و جهاد کشاورزی امروز تا کنون مراحلی از رشد و تحول را از جهت کمیت و کیفیت پشت سر گذاشته به گونه ای که امروز امنیت غذایی کشور به اقتدار نظام منجر شده است.

او افزود:  جهاد کشاورزی در ایران اسلامی با توجه به منابع غنی آب و خاک، نیروی انسانی تحصیل کرده، دانش و تجربه، افزایش بهره وری و حمایت از کشاورزان، بیمه کشاورزی، صادرات کشاورزی و… پس از تأمین نیاز داخلی، می‌تواند امنیت غذایی و اقتدار غذایی را فراهم کند و زندگی و معیشت عزتمندی را برای همه کشاورزان، باغداران و دامداران فراهم کند.

شاهرخی آب را مهمترین عامل زندگی بشر دانست و تصریح کرد:  هیچ کشوری بدون داشتن آب از ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برخوردار نیست و هر ملت و دولتی باید حل مسئله آب را در صدر برنامه‌های مطالعاتی و اجرایی خود قرار دهد و مردم نیز باید با مصرف درست آب به این موضوع کمک کنند.

 امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به گرانی‌های اخیر در سطح کشور نیز گفت: باید قضیه مبارزه با گرانی و گران فروشی از مرحله تولید تا مصرف در استان و کشور مورد توجه قرار بگیرد.

او بیان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا کالا‌های مصرفی مورد نیاز مردم از غذایی گرفته تا غیرغذایی و از تولید تا مصرف قیمتی عادلانه داشته باشند و با گرانی مبارزه شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز