استاندار خراسان رضوی بیان کرد : مکلف به تامین نیازهای مردم هستیم نه خرج کردن اعتبارات

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۰۸۹۵
استاندار خراسان رضوی بیان کرد : مکلف به تامین نیازهای مردم هستیم نه خرج کردن اعتبارات
استاندار خراسان رضوی گفت: ما مکلف هستیم که با تسهیم و جذب اعتبارات، نیازهای مردم و منطقه را برطرف کنیم نه اینکه به هر صورت ممکن مکلف به هزینه کرد اعتبارات باشیم. استاندار خراسان رضوی گفت: ما مکلف هستیم که با تسهیم و جذب اعتبارات، نیازهای مردم و منطقه را برطرف کنیم نه اینکه به هر صورت ممکن مکلف به هزینه کرد اعتبارات باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: نیاز به تحول جدی در برنامه‌ریزی برای توسعه داریم و  اگر بخواهیم  تلاش های ما به جایی برسد باید در برنامه ریزی و اجرا تحول ایجاد کنیم .

استاندار افزود : نیاز به تغییر شیوه های مدیریتی و اعمال مدیریت تحولی داریم تا بن بست ها و موانع را بشکافیم و به پیش برویم، اهداف ما باید نیاز محور باشد ، 

استاندار ادامه داد: اعتبارات مالی یکی از الزامات است که اگر به موقع و در جای خودش با توجه به نیاز حقیقی مردم هزینه نشود مشکل را برطرف نمی‌کند.

 نظری به پروژه‌های نیمه‌تمام استان از سال‌های گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها به هدف تامین نیاز، نرسیده لذا خود تبدیل به مشکل شده‌اند که باید با اولویت بندی نیازهای مناطق، توسط کمیته‌های برنامه ریزی و توسعه شهرستان‌ها، پروژه‌ها را تکمیل کرد.

 استاندار اساس رفع نیازهای مردم و مناطق را برنامه ریزی از پایین به بالا عنوان و اضافه کرد:  اگر فرمانداران و اعضای کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها در شهرستان، پیشنهادات بررسی شده و اولویت بندی شده را به استان ارائه دهند و سپس استان به سازمان برنامه و بودجه کشور منعکس کند ،مدیریت کارآمد تری را خواهیم دید.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز