تعاملات شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی، باعث ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به ذینفعان می‌شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۴۱۲۶۵
تعاملات شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی، باعث ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به ذینفعان می‌شود
سرپرست شرکت گاز استان ایلام از توسعه تعاملات جدید بین شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان ایلام خبر داد و گفت: تعامل دو سویه شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان ایلام، باعث ارتقای کیفیت خدمات دهی به ذینفعان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با اعضای هیاُت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ایلام افزود: نظارت دقیق بر اجرای گاز‌کشی داخلی منازل توسط ناظران سازمان نظام مهندسی، باعث کاهش حوادث گازی در استان شده است که این اقدامات و دقت در انجام نظارت‌ها قابل تقدیر و قدردانی است. 

وی اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی منازل، مطابق با دستورالعمل‌های شرکت ملّی گاز ایران، نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین عمده، صنعتی، کشاورزی و دام و طیور و غیره نیز بعهده سازمان نظام مهندسی است.

سرپرست شرکت گاز استان به اهمیت نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود در این حوزه ناظرین گاز واجد شرایط، توسط سازمان نظام مهندسی معرفی گردند تا دوره‌های آموزشی مورد نیاز بر اساس آخرین استانداردها به صورت مرحله‌ای برای آنها برگزار شود تا شاهد کاهش حوادث در حوزه گاز در سطح استان باشیم.

همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از همکاری این سازمان برای برگزاری دوره‌ای آموزشی برای مجریان خبر داد و گفت: طرح جامع شهر ایلام تصویب شده است و با نهایی‌شدن طرح تفضیلی جدید شهر ایلام، نواحی حاشیه شهر هم مجوز خدمات‌دهی خواهند گرفت.

عبدالرضا ابوقداره به اهمیّت توجّه به حفظ جان و ایمنی آحاد مختلف مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی در حوزه نظارت گاز و هماهنگی فی‌مابین انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات فنی مرتبط با ساختمان بوده و همین امر باعث ایجاد تحوّل در ساخت و سازها از جمله سیستم‌های لوله‌کشی گاز شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز