جذب اسپانسر و حامی مالی برای توسعه ورزش بخش هیر در دستور کار قرار گرفت

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۱۳۲۳
جذب اسپانسر و حامی مالی برای توسعه ورزش بخش هیر در دستور کار قرار گرفت
درنشست با رئیس و اعضای شورای شهر هیرجذب اسپانسر و حامی مالی برای توسعه ورزش بخش هیر در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هیر در نشست هم اندیشی و هم افزایی درخصوص حمایت از ورزش که بارئیس اداره ورزش و جوانان بخش هیر برگزار شدبه اهداف و برنامه های ورزشی و فرهنگی هیر پرداختند و بر تقویت ورزش همگانی و قهرمانی با جذب بخش خصوصی تاکید کردند.
از دیگر گفتگوهای این نشست حضور پر رنگ اداره ورزش و جوانان در جشنواره گیلاس بود که این اداره آمادگی خود را برای ایجاد نشاط اجتماعی اعلام کرد.
پورفتحی رئیس شورای اسلامی شهر هیر از اجرای مصالحه های قبلی که مابین اداره و شوراهای قبلی انجام گرفته بود اشاره کرد و برساماندهی آنها قول داد تا به مرحله نهایی برسانند.
پور حضرت دیگر عضو شورای اسلامی هیر بر دعوت از حامیان ورزشی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: هرجا در حوزه و بخشی نیازمند کمک بخش خصوصی بودیم آنها وارد میدان شدند و مارا تنها نگذاشته اند و در عرصه ورزش نیز اینچنین خواهد بود و مسلما مردم ورزش دوست هیر حامی ورزش هستند وحمایتشان را اعلام خواهند کرد.
حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر نیزدرپایان گفت:درصدد آن هستیم ورزش را بصورت همگانی در اختیار عموم همشهریان قرار دهیم و در این راه جاده تندرستی و ایستگاه های صبحگاهی و عصر گاهی از مهمترین برنامه های ورزش همگانی این اداره می باشد .

انتهی پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز