مجموعه گردشگری باغروی هیر حامی ورزش و جوانان

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۱۳۲۵
مجموعه گردشگری باغروی هیر حامی ورزش و جوانان
مجموعه گردشگری باغروی هیر در راستای برگزاری جشنواره ها و همایش های بومی محلی حامی ورزش و جوانان در این بخش شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان به همراه اسکندرزاده دهیار و رابط ورزش روستای گرگان از مجموعه تفریحی و توریستی باغرو واقع در ۱۵کیلومتری اردبیل در روستای کرگان بازدید کرد.
مدیر عامل مجموعه گردشگری باغ بهشت کرگان از برگزاری جشنواره گیلاس و میوه های سر درختی در روستای کرگان بخش هیر خبر داد.
اکبر زاده در جلسه هماهنگی با مسوول ورزش و جوانان بخش هیر اظهار کرد: قصد داریم علاوه بر برگزاری جشنواره محصولات محلی و برپایی غرفه های مستقل ، در کنار آن همایش بازیهای بومی و محلی را نیز با همکاری ورزش و جوانان منطقه طی هفته آتی در این مجموعه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه حضور مدیریت جدید ورزش و جوانان در منطقه تحول خوبی در حوزه ورزش بخش هیر دارد افزود: مجموعه گردشگری و ورزشی باغرو با هماهنگی ورزش و جوانان بخش هیر می تواند حامی ورزش های پایه و بومی محلی باشد و در این زمینه برنامه ریزی لازم انجام می شود.
اکبرزاده ضمن معرفی فازهای مختلف این مجموعه تصریح کرد: توانایی میزبانی از اردوهای مختلف ورزشی و اسکان تیم های مهمان را داریم که درصورت اجرای سهم یک درصد ورزش گام های اساسی برداشته می شود.
وی ادامه داد: منطقه فولادلو دارای جاذبه های گردشگری بکر و استعداد های زیادی دارد و با حمایت مسوولان ذیربط می توان به یک نتیجه مطلوب دست یافت.
گفتنی است تفاهم نامه ای بین اداره ورزش و جوانان هیر و مجموعه گردشگری باغ بهشت( باغرو) جهت بررگزاری برنامه های ورزشی و حمایت از حوزه ورزش منعقد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز