رونمایی از کتاب شهدای کارگر لرستان

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۱۵۲۲
رونمایی از کتاب شهدای کارگر لرستان
جانشین مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: چاپ دوم و ویرایش شده شهدای کارگر استان در کنگره ملی ۶هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان رونمایی می شود .

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  عبدالعلی حیدری امروز در جلسه هم اندیشی کمیته کارگری کنگره ملی شهدای استان با اشاره به برگزای کنگره ملی شهدای لرستان اظهار کرد : شهدای کارگر با دست پینه بسته خود جان شیرین خود را در دفاع از کیان اسلامی و رونق اقتصادی و تولید فدا کردند و اکنون عزت و توسعه اقتصادی کشور اسلامی مرهون خون و ایثار این زحمتکشان صادق و فداکار است .

او  با بیان اینکه کتاب شهدای کارگر استان در سال 95 برای اولین بار در کشور تهیه و چاپ شد ، افزود :در آن زمان تنها تعداد 176 شهید کارگر در استان شناسایی وزندگینامه و وصیت نامه این شهدا تهیه و به چاپ رسید که با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تعداد شهدای کارگر لرستان به 204 نفر رسیده است .

   جانشین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : چاپ دوم و ویرایش شده کتاب شهدای کارگر استان لرستان با همکاری کارخانجات و واحدهی تولیدی استان امسال به چاپ می رسد و در کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید گرانقدر استان با حضور مسئولین کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز