دیدار و گفت و گوی مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با خبرنگاران

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۱۵۸۳
دیدار و گفت و گوی مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با خبرنگاران
رامین منظمی مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان درحاشیه نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مطبوعات استان به میزبانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان پاسخگوی مشکلات این قشر فرهیخته بود.

به  گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ مدیر مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به خدمات ارزنده وبی منت سازمان تامین اجتماعی در حوزه بهداشت، درمان وسلامت به مردم وخانواده بزرگ تامین اجتماعی نقش این مدیریت در دوران کرونا را خدمتی ماندگار وجهادی عنوان کرد.

او  افزود: در این حوزه با خبرنگاران نیز به عنوان قشری فرهیخته تعامل وتفاهم خوبی خواهیم داشت ومشکلات این عزیزان را رفع خواهیم کرد.

دکتر منظمی ضمن اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران تصریح کرد: یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه یافتگی هر منطقه حضور مؤثر و فعال خبرنگاران است. وی افزود: انعکاس اطلاعات و حقایق جامعه در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته و خبرنگاران بعنوان سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه می باشند .

او  در ادامه نوآوری و خلاقیت را از ارکان این شغل بیان کرد و افزود: رعایت این دو اصل باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان و رعایت اصل واقع نگاری باعث ماندگاری مخاطبان می شود.

خبرنگار: محمود داودی نژاد

انتهای پیام

 

 

نظر شما