جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در ناحیه منفصل ننله اجرا شد

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۱۹۰۹
جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در ناحیه منفصل ننله اجرا شد
موسسه مردم نهاد آوای قدسیان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فنی حرفه ای استان کردستان جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در ناحیه منفصل شهری ننله سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جشنواره طرح غنی اوقات فراغت با حضور فرماندار سنندج، مسئولین استانی و شهرستانی در رشته های مختلف ورزشی در ناحیه منفصل شهری ننله برگزار شد.

این جشنواره به عنوان طرح تابستانی در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت در رشته های آموزشی ورزشی و فنی آغاز به کار کرد.

WhatsApp Image 2022-06-20 at 9.10.37 PM

محمد فتحی زاده دبیر موسسه مردم نهاد آوای قدسیان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: جشنواره اوقات فراغت جوانان ویژه ناحیه منفصل شهری ننله با حضور  و فعال نمودن  11 رشته ورزشی و هفت رشته آموزشی، هشت رشته فنی اجرا می شود.

دبیر موسسه مردم نهاد آوای قدسیان تصریح کرد: جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در مناطق حاشیه شهر سنندج فعال شده تا در راستای کنترل آسیب های اجتماعی و کاهش بزهکاری جوانان برگزار شود.

محمد فتحی زاده در ادامه گفت: طرح اوقات فراغت جوانان زمانی معنا پیدا می کند که باعث توسعه و اشتغال و کار آفرینی باشد.

عضو مجمع جوانان استان کردستان به رشته های که در این طرح اجرا می شود اشاره کرد، گفت: 26 رشته آموزشی ورزشی و فنی در این طرح اجرا  می شود که در بخش آموزش شامل قرآن و  بازیگری، سرود، کلاس نسخه خوانی، آموزش دف نوازی، زبان خارجه و در رشته های فنی شامل مکانیکی خودرو و تعمیر موبایل،  برق خودرو و ساختمان  و در بحث کار آفرینی خواهران شامل آموزش خیاطی و آموزش گلیم بافی،  سجاده بافی، آیینه کاری؛ آموزش هنر پرشنگ و فرش حجمی، آموزش قالب گیری و در بخش ورزشی آموزش  فوتبال در تمامی رده ها و آموزش رشته ژیمناستیک و گونگ فو، کاراته، موی تای، تکواند و شطرنج، والیبال اجرا می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز