استقبال استاندار از پیشنهاد میزبانی مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان در لرستان

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۲۱۸۹
استقبال  استاندار از پیشنهاد میزبانی مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان در لرستان
فرهاد زیویار گفت: پیشنهاد رییس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام جهت میزبانى لرستان برای برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههاى جهان را به فال نیک مى گیریم .

به گزارش خبرگزاری برنا  از  لرستان؛ غروب  سه شنبه سی و یکم خرداد ماه،عبدالمهدى نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام ایران به همراه سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان  با حضور در استاندارى لرستان با فرهاد زیویار استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار استاندار لرستان با اشاره به پتانسیل بالاى ورزش در  این استان ، گفت: در روزهاى اخیر دیدارهاى خوبى با چند تن از روساى فدراسیون هاى ورزشى داشتیم و قطعا این موضوع نشانگر اهمیت ویژه ورزش براى ماست.

 او افزود: فدراسیون بدنسازى نیز یک فدراسیون خاص است که روى پاى خودش ایستاده و با کمترین بودجه دولتى فعالیت هاى گسترده اى دارد.

 استاندار لرستان گفت: در بخش باشگاهها هم شاهد سرمایه گذارى خوب بخش خصوصى هستیم به طوریکه   حدود ٩٠٠ باشگاه بدنسازى درسطح استان فعالیت دارند  که اتفاق مهمى است.

 زیویار با بیان اینکه  در ورزش امروز ارتباطات بین المللى و دیپلماسى حرف اول را مى زند، عنوان کرد:  پیشنهاد شما براى میزبانى از جام باشگاههاى پاورلیفتینگ جهان را به فال نیک مى گیریم. از همین جا اعلام مى کنم هر کمکى که لازم باشد، براى برگزارى باشکوه این رقابت ها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز