استقرار ۱۰۸ روحانی در روستاهای آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۲۳۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: درحال حاضر ۱۰۸ روحانی در روستاها و همچنین ۲۵ روحانی در پایگاه‌های اجتماعی واقع در مناطق آسیب‌پذیر شهری مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، در رابطه با وظایف فرهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بحث ادیان و مذاهب، تشکلات مذهبی، بانوان، امور مساجد، اعزام و آموزش مبلغان و روحانیون مستقر، پژوهش و فضای مجازی از جمله این وظایف به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از ۷۰۰ برنامه به‌همت اداره کل تبلیغات اسلامی در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها مربوط به بررسی مسائل مربوط به مساجد و حل مشکلات آنها، آموزش روحانیون، تهیه و تولید محتوای تبلیغی و فعالیت‌های کانون مداحان مجمع الذاکرین بوده است.

حجت‌الاسلام امامی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی غدیر در استان تصریح کرد: بیش از صدها برنامه به همت تبلیغات اسلامی و توسط مردم در این ستاد برگزار شد.

وی برگزاری همایش بین‌المللی نقش قرآن در وحدت مسلمین، همایش شهدای روحانی، همایش منجی موعود در ادیان و مذاهب، افطاری‌های وحدت و مقاومت را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: درحال حاضر ۱۰۸ روحانی در روستاها و همچنین ۲۵ روحانی در پایگاه‌های اجتماعی واقع در مناطق آسیب‌پذیر شهری مستقر هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز