ظرفیت زمین‌گرمایی مشگین‌شهر نیازمند نگاه مناسب‌تر و استفاده بهینه است

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۲۸۴۲
ظرفیت زمین‌گرمایی مشگین‌شهر نیازمند نگاه مناسب‌تر و استفاده بهینه است
سید حامد عاملی، ظرفیت زمین‌گرمایی مشگین‌شهر نیازمند نگاه مناسب‌تر و استفاده بهینه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان بازدید از برخی مجموعه‌ها و پروژه‌های مشگین‌شهر اشاره کرد:مشگین‌شهر دارای ظرفیت زمین‌گرمایی بی‌نظیری است اما پروژه زمین‌گرمایی این شهرستان آن‌طور که باید پیشرفت نداشته و منطقه و کشور هنوز از نتایج و ثمرات آن بهره‌مند نشده‌ است که تلاش می‌شود طی رایزنی‌هایی با وزارت نیرو، از این ظرفیت بی‌نظیر با نگاه مناسب‌تر و به‌صورت مطلوب و اقتصادی استفاده گردد.

مجموعه کامیون‌سازی حدید مبتکران با توجه به تولید و داخلی‌سازی کامیون، ادوات راهداری و... در کشور، هم برای منطقه و هم برای کشور دارای اهمیت است؛ در بازدید از این مجموعه برای رفع مشکلات آن در زمینه آب، برق، منابع انسانی و راهداری تصمیماتی اتخاذ شد.

مسیر گردشگری شهرستان مشگین‌شهر بهسازی و آسفالت می‌شود

همچنین بازدیدی از مسیر گردشگری شهرستان مشگین‌شهر انجام شد که با توجه به اهمیت این مسیر، تصمیماتی در راستای اصلاح و انتخاب سریع پیمانکار جهت بهسازی و آسفالت آن اتخاذ گردید.

در ادامه طی بازدیدی از روستای موئیل مشگین‌شهر، شاهد اقدامات خوبی از سوی دهیاری و شورای برای سامان‌دهی این روستا بودیم که حمایت‌های لازم از این اقدامات انجام می‌شود و در خصوص احداث مجموعه ورزشی موئیل که اعتبار آن توسط نماینده محترم مردم مشگین‌شهر در مجلس اخذ شده، مقرر گردید با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام

نظر شما