اردبیل میزبان بزرگترین رویداد دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۳۷۵۲
اردبیل میزبان بزرگترین رویداد دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور
صمدیان رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل از برگزاری مسابقه قهرمانی کشور دراردبیل بعنوان مهمترین رویداد ورزشی در سال جاری خبرداد:

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور جاده آقایان در بخش های استقامت جاده وتایم تریل انفرادی (رده سنی بزرگسالان) در اردبیل برگزار می شود.

معصومه صمدیان رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل در این خصوص گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری بزرگسالان قهرمانی کشور ۷ تا ۱۲ تیر ماه به میزبانی اردبیل برگزار و دوچرخه‌سواران دربخش های استقامت جاده وتایم تریل انفرادی به رقابت می پردازند.

صمدیان ازحضور  بیش از۷۰ رکاب زن در دوبخش بانوان و آقایان خبرداد وافزود:مسابقات تایم تریل هردوبخش درمسیردور دریاچه شورابیل و مسابقات استقامت بانوان درمسیرشهرک کوثر و آقایان جاده اردبیل-مشگین شهرخواهدبود. 

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان بااشاره به تأثیر برگزاری این رقابت‌ها در پیشرفت دوچرخه‌سواری استان خاطرنشان کرد:درهر استانی مسابقات کشوری برگزارشود رونق آن رشته را به همراه دارد وطبیعتا باعث می شود جذابیت آن برهمگان روشن شود.

وی ضمن تشکرازرئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص میزبانی اردبیل ادامه داد: : با توجه به اینکه ظرف مدت کوتاهی افتخار میزبانی این مسابقات به استان اردبیل اعلام شد تمام تلاش مجموعه خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری این بوده است تا میزبان شایسته ای برای میهمانان این استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز