تاکید برنظارت جدی در روند بازسازی پروژه های ورزشگاه شهید سرمالیان

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۳۹۸۶
تاکید برنظارت جدی در روند بازسازی پروژه های ورزشگاه شهید سرمالیان
علی امرایی دادستان پلدختر خواستار نظارت جدی دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان لرستان بر روند بازسازی پروژه های مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا   از  لرستان  ؛  امرایی روز یکشنبه در دیدار رییس  وپرسنل ورزش وجوانان  پلدختر که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دفتر رییس دادگستری شهرستان انجام گرفته بود با اشاره به  بحث حقوق عامه   ، اظهار کرد: به عنوان  دستگاه قضا در پلدختر تاکنون  سعی کرده ایم ساعی  اداراتی باشیم  که به مردم شهرستانی  که  ملقب به هویزه ثانی است خدمت می کنند.

 دادستان پلدختر با بیان اینکه قشر جوان جامعه هدف اصلی ورزش وجوانان است ،   افزود :  می طلبد ورزش وجوانان تعامل و هم افزایی بیشتری را داشته باشد تا برای درست تر انجام دادن امورات به جامعه  خصوصا قشر جوان موثرتر عمل کند.

 امرایی  بیان کرد:  با توجه به غلبه قشر جوان ممکن است حواشی در ورزش نیز وجود داشته باشد که باید  به بهترین نحو مدیریت شود.

او با اشاره به مشکلات زیرساختی ورزش در پلدختر ، گفت:  امیدواریم در دوره جدید مدیریت ورزش  و جوانان  شهرستان حل  این مسائل  به نحو درست ومطلوبی انجام گیرد.

امرایی به بحث زیرسازی چمن  مجموعه شهید سرمالیان اشاره کرد و افزود : کشت قبلی چمن مجموعه  موفقیت  آمیز نبود که لازم است  در احداث چمن جدید مجموعه مسائل فنی به طور دقیق مورد لحاظ قرار گیرد.

 دادستان پلدختر تاکید کرد: دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان لازم است در بحث زیرساخت های  مجموعه ورزشی پلدختر  علاوه بر اینکه  شیوه های فنی را  مد نظر قرار می دهد  بر روند بازسازی و احداث پروژه ها  نیز نظارت  کامل را داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما