افزایش ۳۰۰ درصدی اعضای کتابخانه سردار بختیاری الیگودرز

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۴۲۴۷
افزایش ۳۰۰ درصدی اعضای کتابخانه  سردار بختیاری الیگودرز
فرماندار الیگودرز گفت: دستگاهای فرهنگی شهرستان با اجرای برنامه های متنوع و جذاب مردم را به طرف مطالعه سوق دهند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از لرستان ؛  ایمان خسروی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان الیگودرز  در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی ، اظهار کرد: توسعه فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی هر کشوری به میزان سطح مطالعه و زیر ساخت های فرهنگی آن کشور بستگی دارد. انتظار می رود دستگاهای فرهنگی بخصوص اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با برنامه های متنوع و جذاب مردم را به مطالعه سوق داده و در بالا بردن میزان سرانه مطالعه گام بردارند.

او افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی کتاب، جایگاه کتابخانه های عمومی بین مردم و مسئولین بیشتر نمایان خواهد شد و بایستی از این فرصت نهایت استفاده را برد.

فرماندار الیگودرز گفت: دشمن تمام توان خود را روی بحث نامیدی و یاس مردم گذاشته که مسئولین بخصوص مسئولین فرهنگی بایستی برنامه هایی در ارتباط با این حربه دشمن طراحی و به مرحله اجرا بگذارند.

خسروی  ضمن تقدیر از تلاش های کتابخانه های عمومی در خصوص افزایش 300 درصدی اعضای کتابخانه عمومی سردار بختیاری، خاطرنشان کرد: به عنوان فرماندار از هیچ کمکی در بحث کتاب و کتابخوانی دریغ نخواهم کرد. در بحث نیم درصد هم  تا زمان انجام زیر ساخت سیستمی کردن پرداخت نیم درصد، شهرداری ماهانه مبلغ مورد توافق اعضای انجمن را ماهانه به حساب اداره کتابخانه های عمومی شهرستان واریز نماید .

انتهای پیام

نظر شما