پالایشگاه گاز ایلام تندیس برنزی و تقدیرنامه جایزه ی ملی انرژی را کسب کرد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۴۳۷۸
پالایشگاه گاز ایلام تندیس برنزی و تقدیرنامه جایزه ی ملی انرژی را کسب کرد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در حوزه مدیریت انرژی، گفت: پالایشگاه گاز ایلام در هفتمین جایزه ملی انرژی در بخش پروژه های صرفه جویی برای دو پروژه ارائه شده، موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، روح اله نوریان افزود: این ارزیابی بصورت سالیانه ازسوی سازمان مدیریت صنعتی با همکاری و حمایت نهادهای اصلی سیاست گذاری و نظارت در حوزه مدیریت انرژی شامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.

وی با بیان اینکه شرکت های مختلفی براساس الگوها و شاخص های از پیش تدوین شده، مورد ارزیابی فنی و سیستمی قرار می گیرند، اظهار داشت: این شرکت در بخش پروژه های صرفه جویی با 2 پروژه بازیابی جریان اتان ارسالی به فلر و جایگزینی سیستم گرمایش کوره هوای گرم با هیترهای تابشی شرکت نمود که به ترتیب موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره و تقدیر نامه گردیده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در پروژه ی بازیابی جریان اتان با نصب مبدل حرارتی کولد باکس همچنین یکسری تغییرات فرایندی و راه اندازی سیکل تبرید پروپان، بیش از 300 هزارمترمکعب در روز، گاز اتان با ارزش بالا با شرایطی استاندارد بازیابی و به مبادی مصرف ارسال گردید.

 نوریان ادامه داد: در دیگر پروژه ارزیابی شده، تعویض 15 دستگاه کوره هوای گرم راندمان پایین با هیترهای تابشی راندمان بالا در سوله ی کارگاه مرکزی و انبار انجام گردیده، که در نتیجه ی آن کاهش 55 درصدی مصرف گاز و کاهش 94 درصدی مصرف برق در نواحی مربوطه حاصل شده است.

گفتنی است پالایشگاه گاز ایلام در سال گذشته  نیز موفق به کسب تندیس برنزی در حوزه ی فرآیندهای" انرژی بر" در این جایزه ی ملی شده بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز