برگزاری مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۴۳۹۵
برگزاری مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی در آذربایجان‌غربی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی هم‌زمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر ضمن اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بار با حضور مقامات کشوری صنعت برق که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، جزئیات این جلسه را تشریح کرد: در پی تصمیمات جلسه مدیریت بار که با حضور مدیر عامل توانیر، معاون هماهنگی توزیع و مدیران ارشد صنعت برق برگزار شد، مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی در سراسر کشور طی ۲ روز برگزار می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: طبق تصمیمات این جلسه سراسری مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی از امشب برگزار می‌شود.

لزوم همکاری شهرداری‌،اصناف و اداره راهداری در اجرای این مانور سراسری

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: جهت اجرای مطلوب این مانور هماهنگی‌های لازم با شهرداری‌، اصناف و اداره راهداری انجام شده است که در خصوص کاهش مصارف روشنایی پارک‌های سطح شهر، میادین، برج‌های نوری و کاهش جاده‌های بین شهری اقدام شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان جهت اجرای موفق این مانور تشکیل شده است و به صورت لحظه‌ای مصارف برق واحدها، مجتمع‌های تجاری پرمصرف، بازارها و مغازه‌های لوسترفروشی‌ در سطح استان را مورد پایش قرار می‌دهند و در صورت مشاهده مصارف نامتعارف اخطارهای لازم به واحد مربوطه داده می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما