مسابقات کشوری سوپرساباکی در ارومیه برگزار خواهد شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۴۴۰۱
مسابقات کشوری سوپرساباکی با حضور بیش از هزار ورزشکار در ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، میلاد رستمی  مربی تیم منتخب سوپرساباکی کشورمان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات کشوری سوبرساباکی با حضور نزدیک به یک هزار ورزشکار اواخر تیرماه در سالن ۳هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار خواهدشد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران در چهار بخش نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهندپرداخت و در پایان این رقابت‌ها برای همه رده‌ها مدال، تندیس و حکم قهرمانی اعطا و برای جوانان و بزرگسالان کمربند نیز داده خواهدشد.

مربی تیم منتخب سوپرساباکی کشورمان ادامه داد: بعد از پایان این رقابت‌ها، تیم منتخب کشورمان از بین نفرات برتر تشکیل و بعد از برگزاری پنج اردو در شهرهای ماکو، رامسر، تهران، کرج و ارومیه به رقابت‌های جام ترکیه که طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار خواهدشد اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات اورآسیایی نیز با برنامه ریزی انجام شده به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد که زمان آن اعلام خواهدشد.

رستمی در خصوص شرایط این رشته در ارومیه و استان آذربایجان‌غربی گفت: قرار است با حمایت یک حامی مالی، اولین تیم بانوان استان و شمال‌غرب کشور با عنوان «بیوتی فایت» تشکیل و اولین قدم حرفه‌ای شدن در این رشته ورزشی برداشته شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز