آزادی یک هزار و ۷۶ زندانی بدهکاری مالی در لرستان

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۴۴۱۷
آزادی یک هزار و ۷۶ زندانی بدهکاری مالی در لرستان
مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: سال گذشته 4 میلیارد تومان به زندانی‌های استان دستمزد پرداخت شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  عبدالمجید کشوری روز دوشنبه  در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن اشاره  به سرانه زندانهای استان ، اظهارکرد : سرانه هر متر استاندارد فضای زندان 12 تا 14 متر است که در لرستان نیز با ساخت و بهره برداری از طرحهای عمرانی نزدیک به 12 می باشد .

او  افزود: با تکمیل بازداشتگاه و زندانهای در دست اجرا در سطح استان به نرم کشوری و استاندارد خواهیم رسید و در حوزه سرانه زندان مشکلی وجود نخواهد داشت ‌.

مدیرکل زندان‌های لرستان تصریح کرد: در 30 ماه گذشته یک هزار و 76 زندانی جرایم غیر عمد با 74 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او  به استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان که حبس آنها زیر پنج سال باشد اشاره کرد و عنوان کرد: تاکنون بیش از 400 نفر از این امکانات استفاده کرده‌اند.

کشوری تصریح  کرد: دادرسی الکترونیک از دیگر اقدامات می‌باشد که تمامی اتاق زندان‌ها مجهز شده و دستگاه قضا به صورت آنلاین رسیدگی می‌کنند همچنین در این راستا 70 درصد از رسیدگی در محاکم قضایی به صورت آنلاین انجام شد.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه نزدیک به 70 درصد محکومین در بیرون و درون زندان مشغول کار هستند ، یادآورشد: سال گذشته 4 میلیارد تومان به زندانی‌های استان دستمزد پرداخت شد.

کشوری با اشاره به آزادی یک هزار و 76 زندانی بدهکاری مالی با مبلغ 74 میلیارد و 500 میلیون تومان طی 30 ماه گذشته، ادامه داد: بیش از 67 هزار خدمت مشاوره‌ای، 16 هزار و 530 کمک نقدی و غیرتقدی حمایتی، 679 مورد بازدید از خانواده زندانی، پرداخت 158 فقره وام اشتغال‌زایی طی 30 ماه گذشته انجام شده است.

 انتهای پیام

 

خبرنگار : هادی کردعلی وند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز