تشکیل ۲۴ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق در گمرک مهران

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۴۸۶۷
تشکیل ۲۴ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق در گمرک مهران
مدیرکل گمرکات استان ایلام ازتشکیل 24 پرونده قاچاق درگمرک مهران در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در تداوم اجرای طرح مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و مبارزه قاطع با مجرمان جرائم اقتصادی، مأموران گمرکات استان در این راستا 24 پرونده را به مقامات قضایی استان ارجاع داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، روح الله غلامی از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشفیات این تعداد کالا قدردانی کرد و افزود: عمده کالای قاچاق کشف شده شامل ارز در مبادی خروجی، دارو، بذر، پارچه و منسوجات، کالای اساسی، سوخت، کالاهای اظهار نشده وغیره بوده است.

وی با بیان اینکه در بند چ ماده 3 قانون امور گمرکی آمده یکی از وظایف گمرک، مبارزه با قاچاق کالا می باشد، اظهار داشت: گمرک مهران برنامه های مدونی برای جلوگیری از قاچاق کالا در دستور کار قرار داده که به مرور زمان اجرایی می شوند.

غلامی با اشاره به اینکه گمرک استان ایلام در سه ماهه اول سال جاری با مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق با 24 پرونده به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال دراین خصوص تشکیل گردیده است،تصریح کرد: این میزان از لحاظ تعداد پرونده رشد 300 درصدی و از لحاظ ارزش رشد 726 درصدی را نشان می دهد که نشان از توجه و اهتمام جدی گمرک به بحث مبارزه با قاچاق است .

مدیرکل گمرکات استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای وظایف گمرک 23 پرونده نیز از سایر سازمان ها به گمرک ارجاع که عمدتا در موعد مقرر بررسی و پاسخ لازم به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز