مدارس فوتبال استان اردبیل هیچگونه مجوزی برای ارتقاء بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۵۰۲۴
مدارس فوتبال استان اردبیل هیچگونه مجوزی برای ارتقاء بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد
سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان، مدارس فوتبال استان اردبیل هیچگونه مجوزی برای ارتقاء بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، جلسه هماهنگی نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه های خصوصی و مدارس رشته های ورزشی به ویژه فوتبال با حضور بیداردل سرپرست معاون ورزش و کارشناسان حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیدار دل در این جلسه با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی  از ضروریات اداره کل می باشد، گفت:نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه های خصوص و مدارس سطح استان اردبیل طبق قوانین و مقررات و چک لیست هایی که تهیه شده است انجام می پذیرد .

بیداردل با اشاره به اینکه بالغ بر 80 درصد باشگاه های خصوصی در سطح استان اردبیل قوانین و مقررات باشگاه داری را رعایت می کنند اضافه کرد: از اولویت های بازرسی و نظارت و همچنین تمدید مجوز باشگاه های خصوصی در سطح استان اردبیل ارتقاء کیفیت مربیان ورزشی در باشگاه ها می باشد که انتظار می رود که مربیان باشگاه های خصوصی نسبت به ارتقاء مربیان توجه ویژه ای داشته باشند.

او تاکید کرد  باشگاه ورزشی و مدارس فوتبال هیچگونه مجوزی برای ارتقاء بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد و این یکی از تخلفات آشکار به حساب می آید و با این موضوع برخورد جدی خواهد شد.

سرپرست معاون ورزش اداره کل  تصریح کرد: تنها مرجع پیشرفت بازیکن و معرفی به باشگاه های بالاتر و همچنین حضور در تیم های باشگاهی و ملی هیات فوتبال در استان و اینکه بازیکن از طریق مسابقات لیگ استانی می تواند ارتقاء پیدا کند.

بیداردل درپایان به روند نظارت و بازرسی ازباشگاه ها و مدارس ورزشی در سطح استان را با رویکرد جدید و خروج از روال سنتی اشاره و تصریح کرد: اولویت نظارت و بازرسی در فصل اوقات فراغت و ایام تابستان از مدارس فوتبال می باشد  و کیفیت سنجی مدارس فوتبال در تمامی ابعاد اعم از زمین تمرینی، مربیان و مجوز فعالیت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما