نهضت ملی مسکن؛ فرصتی برای خانه‌دار شدن متقاضیان واجدشرایط

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۵۲۱۸
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار سردار جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه کارکنان نیروی انتظامی واجد شرایط را فراهم می‌کند و حمایت از تولید مسکن اصلی‌ترین برنامه تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، در راستای تحقق روند تفاهم‌نامه ساخت و تأمین مسکن بین وزارت‌های دفاع و راه و شهرسازی، و پشتیبانی از تولید مسکن برای نیروهای واجد شرایط فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی دیدار و گفت و گو کرد.

سیدمحسن حمزه‌لو در این دیدار به اهتمام راه و شهرسازی نسبت به تولید مسکن اشاره کرد و افزود: از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در تحویل اراضی بلااستفاده جهت ساخت واحدهای مسکونی می‌توان بخشی از دغدغه‌های خانه‌سازی را کاهش داد.

وی افزود: همکاری در شناسایی زمین‌های مازاد و اقدام برای تغییر کاربری در اولویت نیروی انتظامی باشد تا خانه‌دار شدن کارکنان در قالب اجرای نهضت ملی مسکن سرعت بگیرد.

 در این دیدار سردار جهانبخش؛ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از اهتمام و توجه ویژه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در همکاری‌ با مجموعه فرماندهی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما