مادرانی که فرزند معلول دارند باید برای رشد فرزندان خود در حوزه ورزش تلاش کنند

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۵۲۹۱
مادرانی که فرزند معلول دارند باید برای رشد فرزندان خود در حوزه ورزش تلاش کنند
مژگان سلطانی، مادرانی که فرزند معلول دارند باید برای رشد فرزندان خود در حوزه ورزش تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، از اولین بانوی وزنه بردار تاریخ ورزش جانبازان و معلولین کشور خانم سمانه هدی از استان اردبیل تجلیل شد.

این مراسم که با حضور بیداردل معاون ورزش، مژگان سلطانی معاون امور بانوان،حقی مقدم رییس گروه ورزش قهرمانی، موسوی رییس هیات جانبازان و معلولین استان، ثانی دبیر هیات و اسحق زاده رییس هیات ورزشهای همگانی استان اردبیل در منزل شخصی این ورزشکار برگزار شد.

در این مراسم مژگان سلطانی معاون امور بانوان این قهرمانی را حق پدر و مادر این ورزشکار دانسته و گفت: دلم می خواهد مادرانی که فرزند معلول دارند از نفس نیفتند و برای آسایش خود و خانواده شان تلاش کنند،توانایی های فرزندشان را ببینند و به رشد آنها کمک کنند،شاید در جامعه بسترهایی برای فعالیت افراد معلول مهیا نشده باشد اما با تلاش های شبانه روزی پدر و مادران ورزشکاران معلولی چون سمانه هدی تبدیل به افرادی پرقدرت و توانمند در جامعه می شوند.

علیرضا بیداردل معاون ورزش اداره کل نیز خواستار برنامه ریزی منسجم برای بهره گیری از توانمندی های بانوان معلول در سطح ورزش قهرمانی از طرف هیات جانبازان و معلولین استان شد.

موسوی رییس هیات جانبازان و معلولین نیز با اشاره به اینکه اعزام سمانه هدی و حتی تیم وزنه برداری بانوان به مسابقات کره اولین تجربه بانوان در رشته وزنه برداری بود از تلاشها و راهنمایی های مربی ایشان سودا الوانه و پیشکسوت این رشته داود بهتاج و شروین اسبقیان رییس فدراسیون برای شرکت این ورزشکار در مسابقات تشکر و قدردانی نمود.

سمانه هدی اولین وزنه بردار معلول استان اردبیل با قدردانی از زحمات پدر و مادر،مربیان و مسئولین هیات گفت: هر ورزشکاری در کسب موفقیت هایش،مدیون مشوق‌هاست که من قدردان تمامی آنان هستم. وی در ادامه خواستار توجه بیشتر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم به این رشته از سوی مسئولین شد .

در پایان نیز با اهدای لوح و هدایایی از طرف اداره کل ورزش و جوانان از وی تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز