دیدار سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد با فرماندارمرکز استان

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۵۵۳۶
دیدار سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد با فرماندارمرکز استان
رضا داوری سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد در دیدار با فرماندار مرکز استان خواستارحمایت ویژه فرمانداری در جهت پیشبرد امورحوزه ورزش و جوانان این شهرستان شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا از لرستان ؛  رضا داوری سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد با علی محمد دریکوند فرماندار  و احمدی معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری مرکز استان دیدار و گفت وگو کرد.

داوری در این دیدار که در فرمانداری خرم آباد  به منظور پیگیری امورات مربوط به جامعه بزرگ ورزش و جوانان خرم اباد انجام گرفت  ضمن تقدیر  از نگاه ویژه فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری مرکز استان  در بحث ورزش و امور مربوط به جوانان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ورزش و جوانان شهرستان  و ظرفیت های موجود خواستار حمایت ویژه فرماندار در جهت پیشبرد امور در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان شد.

درهمچنین   فرماندار خرم آباد ضمن تقدیر از پیگیری های اداره ورزش و جوانان خرم آباد بر لزوم ایجاد پویایی و نشاط در سطح جامعه با اجرای برنامه های متنوع و جذاب در حوزه ورزش و جوانان از طریق هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد تاکیدکرد.

 دریکوند  ابراز امیدواری کرد با پیگیری های اداره ورزش و جوانان خرم آباد و حمایت های فرمانداری قطعا در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز