حسینی‌پور : ورزشگاه وطنی با آغاز لیگ در اختیار نساجی قرار می‌گیرد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۶۰۱۵
حسینی‌پور : ورزشگاه وطنی با آغاز لیگ در اختیار نساجی قرار می‌گیرد
استاندار مازندران گفت : بودجه لازم برای رسیدگی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تخصیص داده شد و با شروع لیگ برتر فوتبال، این ورزشگاه در اختیار تیم نساجی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی‌پور درباره چمن ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت : با دستوری که رئیس جمهور در سفر به مازندران صادر کرد، به سرعت کار بازسازی ورزشگاه شهید وطنی دنبال شد و اولین تخصیص بودجه ، مربوط به این ورزشگاه بود . اقدامات زیرسازی را در همین ۲ هفته گذشته انجام دادیم و بحث کاشت چمن انجام شد. با شروع لیگ جدید ورزشگاه وطنی در اختیار تیم محبوب نساجی قرار می‌گیرد و بازی‌ها در این ورزشگاه انجام می‌شود.

وی درباره دستمزد ناجیان غریق در مازندران گفت: جا دارد تا صمیمانه از تلاش ناجیان غریق در استان مازندران تقدیر و تشکر کنم. آنها همین امسال و تا به امروز جان ۲۷۰ نفر را که قطعا غرق می‌شدند را نجات دادند. امسال با همت این عزیزان ۵۷ درصد کاهش غرقی‌های منتجی به فوت را داشتیم و این یک رکورد جدیدی است و تاکنون چنین چیزی نداشتیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وضعیت حقوق ناجیان غریق خوب نیست و سازوکاری در این زمینه نبود، یادآور شد: با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان مازندران این موضوع با وی مطرح شد، زیرا ناجیان غریق، فدراسیونی در مجموعه وزارت دارند. وزیر ورزش مساعدت کرد تا این موضوع حل شود و مکاتباتی بعد از آن انجام شد. به دنبال حل این مساله هستیم؛ اما یک سری مباحث حقوقی وجود دارد و دوستان ما در حال بررسی این مباحث هستند تا در کمترین فرصت ممکن، مسائل حقوقی را حل کنند.

وی همچنین درباره افت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: اگر ما افتی در کشتی داشتیم صرفا مربوط به مازندران نمی‌شود. این بحث ملی و مربوط به فدراسیون کشتی و تصمیماتی است که آنجا گرفته شده است. اخیرا با گزارشی که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مطرح کرد اتفاقات خوبی افتاد. وی سیاست‌گذاری مناسبی را در استان مازندران ایجاد کرد و همین امسال سه مسابقه بین‌المللی را در استان برگزار کردیم.

حسینی‌پور در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم وضعیت کشتی مازندران را در مسابقات بین‌المللی بهتر کنیم، یکی از بانک‌های خصوصی قبول کرد تا در جویبار روی پرورش و ساخت استعدادها سرمایه‌گذاری کند و بتوانیم بحث توریسم ورزشی را ایجاد کنیم.

همچنین حسن یزدانی بزرگ‌ترین مجموعه کشتی را ایجاد می‌کند و می‌توانیم مسابقات و اردوهای بین‌المللی کشتی را در مازندران برگزار کنیم. با این وضعیت کشتی مازندران بهتر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز