مراکز منتخب کرونا همچنان فعال و در خدمت بیماران هستند

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۶۱۷۹
مراکز منتخب کرونا همچنان فعال و در خدمت بیماران هستند
مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مراکز منتخب کرونا همچنان فعال در خدمت بیماران هستند اظهار کرد: هنوز احتمال ابتلا به این بیماری به صورت کامل از بین نرفته و شاهد مراجعات بیماران هستیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محمد حسن درخشان با اشاره به اینکه براساس پیش بینی اپیدمیولوژیست ها بیماری ویروسی مدتی فروکش می کند و احتمال اوج گیری دوباره آن وجود دارد، خاطر نشان کرد: ابتلا تعداد زیادی از مردم و گسترش واکسیناسیون موجب شد تا زمینه انتقال بیماری برای مدت زمانی، محدود شود اما در حال حاضر شاهدافزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا با شیب کم، در بخش سرپایی و بستری هستیم .

دکتر درخشان با بیان اینکه عدم استفاده از ماسک به خصوص در فضاهای سربسته موجب افزایش سرعت انتقال بیماری می شود تصریح کرد: هیچ پایانی را نمی توان برای بیماریهای ویروسی به خصوص کرونا تصور کرد و برای پیشگیری از این بیماری، همچنان باید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه مراکز منتخب کرونا همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، افزود: از نظر تعداد تست های پی سی آر و کیت های ازمایشگاهی محدودیت وجود ندارد .

دکتر درخشان گفت: مردم به هشدارهای بهداشتی و استفاده از ماسک به خصوص در فضاهای سربسته توجه کنند تا اگر شاهد موج جدیدی بودیم ، این موج سنگین نباشد و بتوانیم به سلامت از آن عبور کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز