برگزاری نخستین شورای اداری ورزش و جوانان خرم آباد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۶۲۵۸
برگزاری نخستین  شورای اداری ورزش و جوانان  خرم آباد
نخستین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد با حضور رضا داوری سرپرست این اداره برگزار شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از لرستان ؛  روز شنبه نخستین  جلسه شورای اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد با حضور رضا داوری سرپرست ورزش وجوانان مرکز استان  در محل ساختمان این اداره برگزار شد.

سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد در این جلسه  ضمن تقدیر از زحمات  کارکنان ساعی این اداره در  انجام  امورات محوله ، همکاری و هماهنگی در بین کارکنان را مهمترین عامل پیشبرد امور در بخش های مختلف اداره بر شمرد.

 رضا داوری  همچنین نگاه ویژه به مسائل اداری و ارتقاء سطح دانش و آگاهی  کارمندان مجموعه را از مهمترین اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود:  امیدواریم با همکاری و تلاش های خالصانه همکاران عزیز این اداره قطعا شاهد تحول اساسی در خدمت به جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان خواهیم بود.

او توجه ویژه به امور جوانان ، توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و  همگانی و ورزش بانوان، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و استفاده از ظرفیت های سمن ها و هیئت های ورزشی در سطح شهرستان ، و بخش ها و روستاها، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه را از موضوعات مهمی دانست که می بایست با برنامه ریزی  هدف دار  و تلاش مضاعف کارکنان نسبت به پیشبرد این امور قدم برداشت.

لازم به ذکر است ؛ در این جلسه معاون و کارکنان  اداره ورزش و جوانان شهرستان به ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز