برنامه‌های بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی مردم‌محور خواهد بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۶۷۹۱
برنامه‌های بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی مردم‌محور خواهد بود
رضوان باقلاچی گفت: برنامه‌های بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی مردم‌محور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی الدینی اردبیلی گفت: امسال با توجه به درج روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم رسمی کشور، برنامه‌های این مناسبت، پرشورتر و با بازتاب ملی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر مردم‌محور برگزار شدن این برنامه‌ها افزود: با توجه به تقارن بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی با اعیاد قربان و غدیر، لازم است برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تمامی شهرستان‌های استان بانشاط برگزار شود.

آغاز برنامه‌های بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی از ۲۵ تیرماه

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان این‌که برنامه‌ها از ۲۵ تیرماه هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار و تا ۷ مردادماه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: روز ۲۵ تیرماه در سرعین، ۲۶ تیرماه در پارس‌آباد، ۲۷ تیرماه در مشگین‌شهر، ۲۸ تیرماه در اصلاندوز، ۲۹ تیرماه در خلخال، ۳۰ تیرماه در کوثر، ۳۱ تیرماه در انگوت، یک مرداد در نیر، ۲ مرداد در نمین، ۳ مرداد در گرمی و ۴ مرداد نیز در اردبیل برنامه بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

باقلاچی ادامه داد: همچنین در روز ۵ مردادماه این برنامه در بیله‌سوار، ۶ مرداد در بقعه شیخ جبرائیل کلخوران و ۷ مردادماه نیز در بقعه شیخ صفی‌الدین، برنامه‌ها خاتمه می‌یابد.

وی گفت: دبیرخانه روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ استاندار اردبیل طی حکمی، توحید دلاور قوام را به‌عنوان دبیر بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی معرفی کرده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز