فوت ۷ شهروند سنندجی

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۸:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۷۸۲۵
فوت ۷ شهروند سنندجی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 404 عملیات اطفاء حریق و امداد نجات در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت : 173عملیات اطفاء حریق و 231 مورد عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سهیل فضل وزیری اظهار کرد: آتش نشانان این سازمان در راستای امداد رسانی به شهروندان در مواقع بروز حوادث طی سه ماه نخست امسال 404 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام دادند.

به گفته وی، 173عملیات از این تعداد اطفاء حریق و 231 مورد عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات های اطفا ء حریق شامل 22 مورد مسکونی، 11 مورد تجاری و صنعتی، 4 مورد انبار، 22 عملیات اطفاء حریق ماشین آلات، 15 مورد ضایعات و زباله، 81 عملیات اطفاء حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، اطفاء مخروبه12 مورد و 2 مورد سایر آتش سوزی ها بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در خصوص آمار عملیات های امداد و نجات هم گفت: سقوط و ریزش چاه 2 مورد، صید حیوانات موذی و وحشی 115 مورد، گیر کردن انگشتر 10 مورد، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار 2 مورد، محبوس در اماکن 22نفر، حبس در آسانسور 32 مورد ، تصادفات 21 مورد، آبگرفتگی و سیلاب 8 مورد و 16 مورد عملیات هم مربوط به سایر حوادث است.

فضل وزیری  اعلام کرد: در سه ماهه نخست امسال بعلت حوادث رخ داده 37 شهروند سنندجی مصدوم و متاسفانه 7 نفر هم دراین حوادث جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، 388 عملیات در محدوده شهر و 16 عملیات نیز در خارج از محدوده توسط نیروهای آتش نشانی سنندج طی سه ماهه نخست امسال انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش هم گریزی زد و گفت: 739 دوره آموزشی درون و برون سازمانی شامل 75 مورد در مدارس و پیش دبستانی ها، 244 مورد در ادارات و ارگان های دولتی و 420 دوره آموزشی درون سازمانی در سه ماهه نخست امسال برگزار شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز