شهردار سنندج: توسعه شهر را همه جانبه می بینیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۷۸۳۱
شهردار سنندج: توسعه شهر را همه جانبه می بینیم
شهردار سنندج با تاکید براینکه توسعه در شهر را همه جانبه می بینیم، گفت: برهمین اساس در کنار اجرای پروژه های عمرانی توجه به بافت فرسوده، فضای سبز، آسفالت و غیره را با نگاه ویژه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه روز شهرداری مقارن با سفر رییس جمهور است نتوانستیم مراسمی برای همکاران برگزار کنیم و از این طریق از تک تک نیروهای تلاشگر تقدیر می کنیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه قدردان زحمات تک تک نیروهای شهرداری هستیم، گفت: شرح وظایف مجموعه شهرداری شرح وظایف مفصل است با توجه به اینکه دستگاه خدمات رسان هستیم در حوزه های مختلف باید انجام وظیفه کنیم.

رشیدی با تاکید براینکه رسالت خود را خدمات رسانی صرف نمی دانیم معتقدیم وظیفه ما در گستره وسیع تر و به صورت اجتماع محور است، افزود: در همین راستا و با هدف خدمت بهتر به شهروندان جراحی آرام در مجموعه شهرداری سنندج در حال شکل گیری است.

وی اضافه کرد: قوانین و مقررات شهرداری مربوط به گذشته است و بروز نبودن این قوانین کار در مسیر خدمت را با دشواری روبرو کرده است.

خدمات رسانی براساس نیاز روز جامعه اولویت شهرداری است

شهردار سنندج با تاکید براینکه هدف ما خدمات رسانی براساس نیاز امروز جامعه است، اظهار کرد: در مسیر خدمت رسانی هدفمند و متوازن از تمام ظرفیت ها استفاده و بر همین اساس تیم مدیریتی جوان و کارا را تشکیل داده ایم.

رشیدی گفت: بروز رسانی خدمات و تحقق شهرداری الکترونیک یکی از مهمترین اولویت ها و اهداف تیم مدیریتی شهرداری سنندج است.

وی عنوان کرد: با توکل بر خدا و اعتماد اعضای شهر جراحی های خوبی در مجموعه شهرداری اتفاق می افتد و شهرداری الکترونیک را قطعا در این دوره فعالیت شورا و شهرداری عملیاتی خواهیم بخشید.

وی از حمایت جدی مدیریت شهرداری سنندج از سازمان فاوای این نهاد خدمات رسانی خبر داد و گفت: شهرداری های مناطق پیشانی خدمات شهرداری هستند و در همین راستا برورسانی و آموزش نیروها و ارتقای زیرساخت های در مناطق به عنوان موضوعی که در گذشته ابتر مانده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شعار در آمد پایدار را در شهرداری عملیاتی می کنیم

وی با تاکید براینکه شعار در آمد پایدار را تبدیل به عمل خواهیم کرد گفت: در همین راستا اجرای پروژه های سرمایه گذاری که بتواند درآمد پایدار را برای شهرداری داشته باشد به عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار سنندج تصریح کرد: توسعه در شهر را همه جانبه می بینیم و برهمین اساس در کنار اجرای پروژه های عمرانی موضوع توجه به بافت فرسوده، فضای سبز، آسفالت و غیره را با نگاه ویژه دنبال خواهیم کرد.

رشیدی اذعان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار سرلوحه کار شهرداری سنندج است و در همین راستا شهرداری منطقه 3 را به عنوان معین برای انجام برخی خدمات در نقاط کم برخوردار انتخاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد فعالیت ها به صورت همه جانبه در تمام زوایا در شهر تحقق بخشیده می شود،گفت: هر کدام از مدیران و روسای سازمان های شهرداری بسته به نوع وظایف سازمانی سازی در دست دارند و باید در همنوازی گروه ارکست درست عمل کنند و از مجموعه عقب نمانند.

شهردار سنندج به اجرای برخی پروژه های عمرانی و طرح های در دست اجرا هم گریزی زد و گفت: کار مطالعاتی چندین پروژه کلان در مسیر رفع مشکلات ترافیکی انجام شده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرا خواهد شد.

رشیدی از صرف 18 هزار تن اسفالت برای انجام 153 هزار متر آسفالت در سالجاری در سطح شهر خبر داد و گفت: در زمینه آسفالت نسبت به چهار سال گذشته 4 برابر رشد داشته ایم.

وی از راه اندازی نهضت آسفالت در نایسر سنندج خبر داد و گفت: با حمایت استاندار کردستان هزار تن آسفالت برای مناطق حاشیه شهر اختصاص و به زودی حمل می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز