زارعی: عملکرد موفق تیم مدیریتی شهرداری سنندج قابل تقدیر است

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۷۸۳۴
زارعی: عملکرد موفق تیم مدیریتی شهرداری سنندج قابل تقدیر است
رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه مدیریت شهری در شرایط اقتصادی فعلی کار سختی است، گفت: پویایی که در شهر شاهد هستیم، حاصل دسترنج و فکر تیم مدیریت جوان و متخصص شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فرزاد زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه هدف تقدیر از تلاش و اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری سنندج که به پیشنهاد مدیرکل امور شهری و فرماندار سنندج برگزار شد.

وی با تبریک روز شهرداری و دهیاری ها گفت: 14 تیر ماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری ها در تقویم ثبت شده این روز را فرصت مغتنم برای تقدیر از تلاش مجموعه مدیریتی شهرداری سنندج دیدیم.

رییس شورای اسلامی  شهر سنندج از شهر به عنوان موجود زنده نام برد و خاطرنشان کرد: این موجود زنده هر لحظه در حال تغییر و تحول است و این تغییرات انتظارات از مجموعه شهرداری را افزایش داده است.

زارعی افزود: کار مدیریت شهری کار اسانی نیست و قطعا این پویایی که در شهر شاهد هستیم، حاصل دسترنج و فکر تیم مدیریت جوان و متخصص شهرداری است.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از اعضای شورای شهر قدردان زحمات شهردار و تیم مدیریتی هستیم، اضافه کرد: تیم مدیریتی شهر طی چند ماه گذشته بسیار موفق عمل کرده اند، بخصوص در اوایل سال به واسطه برنامه ریزی و تلاش تیم مدیریتی شهرداری شاهد رنگ و بوی دیگری در شهر بودیم که قطعا این مهم حاصل فکر دسته جمعی تیم کاری بوده است.

وی به مشکلات اقتصادی و محدودیت های ناشی از آن گریزی زد و اذعان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی که امروز وجود دارد کار در مجموعه شهرداری به عنوان دستگاه خدمات رسان بسیار سخت است؛ اما انصافا با وجود تمام مشکلات تک تک مدیران از اوایل شروع سال انصافا شبانه و روز پای کار بوده اند.

رییس شورای شهر سنندج تصریح کرد:مردم رضایتمندی نسبی از شهرداری دارند و مسوولان استانی به این مهم واقف هستند.

زارعی با تاکید براینکه هدف اصلی مجموعه شورا و شهرداری خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در مجموعه شهرداری انجام شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در مجموعه شهرداری توانسته ایم در روز 30 هر ماه حقوق را پرداخت کنیم و حقوق پرسنل در 5 ماهه گذشته کاملا به روز بوده است.

رییس شورای شهر سنندج افزود: با توجه به اینکه شهردار تیم مدیریتی جدید و جوانی دارد انتظار کار جهادی و بیشتر از این تیم داریم.

وی با بیان اینکه شهروندان ولی نعمت ما هستند، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند تکریم ارباب رجوع در شورا و شهرداری کمترین کاری است که می توان برای شهروندان انجام داد.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر از خدمات و اقدامات شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری، آسفالت، ایجاد ظرفیت برای جوانان براساس سیاست های گام دوم انقلاب، هم افزایی در مجموعه شهرداری، اقدامات ارزشمند با وجود امکانات و منابع کم و ...تقدیر و خواستار استمرار فعالیت ها بر همین منوال شدند.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز