سردار میرزایی : سارق اموال داخل خودرو در رامسر به دام افتاد 

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۸۱۶۴
سردار میرزایی : سارق اموال داخل خودرو در رامسر به دام افتاد 
سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای اموال داخلی خودروها با 26 فقره سرقت در رامسر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار "مرتضی میرزایی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اموال داخلی خودرو در شهرستان رامسر و شهرستان های همجوار آن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر رامسر با انجام اقدامات اطلاعلاتی و بررسی های همه جانبه در این ارتباط، سارق را شناسایی کردند.

سردار میرزایی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در اقدامی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر و دربازرسی از وی مقادیر قابل توجهی مدارک و اموال سرقتی کشف شد .

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده به 26 فقره سرقت اموال داخل خودروها در شهرستان رامسر و شهرستان های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و خودداری از پارک خودرو در مکان های فاقد ایمنی لازم و تجهیز آن به وسایل ایمنی و بازدارنده در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز