معاون وزیر ورزش و جوانان وارد کردستان شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۸۲۶۱
معاون وزیر ورزش و جوانان وارد کردستان شد
« بُرنا فیروزی» سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی به همراه «عباسعلی اکبری» مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان وارد استان کردستان شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  بُرنا فیروزی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به استان صبح امروز وارد کردستان شد.
 
برپایی میز ارتباطات مردمی و انعکاس درخواست های جامعه ورزش و جوانان استان به دفتر رئیس جمهوری از جمله برنامه های وی در این سفر است.
 
«فیروزی» صبح امروز پنجشنبه 16 تیرماه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و جمعی از کارکنان این اداره کل قرار گرفت.
 
گفتنی است در این سفر دو روزه «اکبری» مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان معاون وزیر را همراهی خواهد کرد.
 

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی به همراه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به سنندج در اداره کل ورزش و جوانان کردستان حضور پیدا کرد و از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان آن دیدار چهره به چهره داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز