رونمایی از کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۰۶۱۹
رونمایی از کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن
از کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن (با کاربست در شرایط دشوار ) تالیف فروزان امرایی و لیلا حیدریانی رونمایی شد.
به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش ، در راستای جشنواره شادکامی در شرایط خانه نشینی با محوریت خانواده شاد یاریگر زندگی که در زمان همه گیری بیماری کرونا برگزار شد، از کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن (با کاربست در شرایط دشوار ) تالیف فروزان امرایی و لیلا حیدریانی رونمایی شد.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات مولفین ، اظهار کرد:افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش لرستان است که معلمان مولف ما در ایام کرونا که اکثر امور مختل شده و تعلیم و تربیت هم دچار چالش هایی متاثر از این شرایط شده بود،این تهدید را تبدیل به فرصت کرده و با تالیف کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن، بار دیگر به اهمیت شاد زیستن و شادکامی در نظام آموزشی اشاره نموده اند. 

عزتی افزود: هدف اصلی از تدوین این کتاب آشنا کردن خوانندگان به ویژه معلمان ،دبیران و کارکنان آموزش و پرورش ، اساتید و دانشجویان با مجموعه ای از دانش و معرفت در مورد شادکامی بوده و اینکه نگرش جدیدی نسبت به اهمیت و ضرورت شادکامی در نظام آموزشی و همچنین رهنمودها ،راهبردها و کاربردهای آن در نظام های آموزشی پیدا کنند و بتوانند در زمینه افزایش شادی و نشاط و همچنین کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی گام بردارند.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان به حسن انتخاب موضوع توسط مؤلفین اشاره کرد و گفت:از آنجا که شادکامی از متغیرهای مهم و تاثیر گذار در طول زندگی آدمی است، این متغیر به زندگی معنا می دهد و همچنین اعتماد به خویشتن و امید به آینده نیز افزون تر می شود.

امین رسولی تصریح کرد:بنا به یافته های روانشناسی وقتی انسان خوشحال است دنیا را دلپذیرتر می یابد و آسان تر و بهتر تصمیم می گیرد و با مردم محبت آمیز و استوارتر می شود و برای یاری دادن به دیگران آمادگی بیشتری پیدا می کند.

لازم به ذکر است، کتاب شادکامی و راه های شاد زیستن تالیف فروزان امرایی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش و لیلا حیدریانی از فرهنگیان استان در 116 صفحه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز