آیت الله علم الهدی:

ورزش خراسان نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۰۷۷۹
ورزش خراسان نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه استعدادهای بسیاری در استان وجود دارد، گفت: ورزش خراسان نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی  در دیدار ورزشکاران، هیات ها و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: توسعه ورزش خراسان اگر انجام شود، مشکلات فرهنگی جامعه نیز رفع می شود.

وی با تاکید بر اینکه ورزش باستانی اگر توسعه یابد و با کشتی نیز تلفیق شود، مشکلات فرهنگی استان رفع می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دوران ائمه اطهار(ع) ورزش باستانی و مراسم گلریزان به عنوان یک سنت برگزار می شد، افزود: شیعیان در آن دوران به این ورزش با وجود اینکه در تقیه بودند ولی توجه ویژه ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مسایل فرهنگی ورزش از امکانات اداره ورزش و جوانان برای رفع مشکلات جوانان استفاده شود، اضافه کرد: ورزش خراسان روزی در راس ورزش کشور بود، متاسفانه در خیلی از رشته ها افت کرده، این موقوع جلوه گذشته ورزش خراسان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت الله علم الهدی افزود: زمینه رشد در ورزش زیاد داریم، استعدادها زیاد است، اما پشتیبانی خوب نیست، مسوولان اداره ورزش و جوانان استان برخی جریان های اقتصادی و خیرین را بیاورید و از ورزش حمایت کنید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز