مدیریت شهری کرج به بلاتکلیفی ۱۰ ساله سینما هجرت پایان دهد

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۱۶۰۰
مدیریت شهری کرج به بلاتکلیفی ۱۰ ساله سینما هجرت پایان دهد
رئیس حوزه هنری استان البرز با گلایه از عدم همکاری ها در تعیین تکلیف 10 ساله سینما هجرت کرج گفت: کار فرهنگی اولویت مدیریت شهری کرج نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمد مهرابی صبح امروز شنبه در نشست خبری سازمان تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد اظهار کرد: علیرغم پیگیری های فراوان نزدیک به 10سال است که شاهد اتفاق مثبتی در تعین تکلیف این سینمای قدیمی شهر نبوده ایم و متاسفانه فقط وعده و وعید شنیده ایم.

وی افزود: در چنین شرایطی حوزه هنری بلاتکلیف مانده و نمی داند که می تواند برای این مجموعه هزینه کند و این در حالی است که با توجه به اینکه محدوده  سینما ساویز در طرح تعریض شهرداری قرار دارد، هزینه کردن برای بهسازی این مجموعه منطقی به نظر نمی رسد.

مهرابی به طرح شورای چهارم کرج برای اختصاص زمین جهت احداث سینما در نقطه ای دیگر از شهر اشاره کرد و گفت: قرار بود قطعه زمینی به جای سینما در اختیار حوزه هنری قرار گیرد تا در جای دیگری از شهر پردیس سینمایی با اعتبار ملی احداث شود، اما با تغییر مدیریت شهری این کار ناقص مانده است.

وی تصریح کرد: در همین مدت از محل اعتبارات ملی توسط حوزه هنری نزدیک به 200 سالن سینما در نقاط مختلف کشور ساخته شده است.

رئیس حوزه هنری استان البرز  در پایان گفت: کار فرهنگی اولویت مدیریت شهری کرج نیست و به نظر می رسد تمرکز آنها بر طرح‌های اقتصادی و عمرانی است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز