جشن غدیر به میزبانی شهدا در بهشهر برگزار شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۵۲۴۳۷
جشن غدیر به میزبانی شهدا در بهشهر برگزار شد
با حضور مردم و مسئولان و در آستانه عید غدیر خم، جشن بزرگ غدیر در جوار گلزار پاک شهدای بهشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، در این جشن باشکوه که با استقبال مردم و  خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهشهری همراه بود، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، حجت الاسلام جباری امام جمعه و میرزایی فرماندار حضور داشتند. 

 گفتنی است؛ جشن غدیر  با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی و مداحی مداحان میثم داوودی و مجیدی شروع و با اجرای سرود سلام فرمانده پایان یافت .

آیت الله محمدی لائینی در جشن غدیر که با ابتکار خانواده های شهدا در گلزار شهدای بهشهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام و فرارسیدن اعیاد گفت : برگزاری این مراسم در این فضا که با عطر شهدا همراه است ارزشمند است و زیارت بزرگان و درگذشتگان و شهدا در چنین فضایی باعث افتخار است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اینگونه برنامه های فرهنگی برای جامعه، از دست اندکاران و برگزارکنندگان جشن عید غدیر تقدیر کرد و گفت : آنچه که شهدای ما راضی نگه می‌دارد اینست که ولایت را تجلیل، تقویت، تبلیغ و تبعیت کنیم و همه ی این شهدا در تبعیت از امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب در میدان حضور یافتند و به شهادت رسیدند. 

وی جایگاه واقعه غدیر را اسلام بسیار مهم خواند و افزود؛ وظیفه همه ی ماست تا غدیر را قدر بدانیم، بزرگ بشماریم و برای گرامیداشت واقعه غدیر در اینگونه مراسم و جشن هایی حضور یابیم و بغیر از نهادها و دستگاه های دولتی که وظیفه خود را دارند، شایسته است جشن غدیر مانند بزرگداشت عاشورا و مراسم امام حسین علیه السلام ، بصورت مردمی و خودجوش برگزار شود. 

وی باری دیگر با تاکید بر اهمیت ولایت در وضعیت کنونی بیان داشت؛ مقام معظم رهبری اکنون پرچمدار ولایت هستند و بر همه ی ماست که پشت سر ایشان و گوش به فرمان ایشان راه شهدا را برای رسیدن به آرمان شهدا ادامه دهیم.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر بنیاد بین المللی غدیر در مازندران اظهار داشت: 

این دست مراسمات با هدف ترویج و آشنایی با فرهنگ غدیر و نهج البلاغه در جوار مزار شهدا  ستودنی است.

وی افزود:

ابراهیمی با بیان اینکه جایگاه غدیر والاست زیرا ادامه و تداوم راه نبوت به شمار می‌رود، گفت: مازندران استان ولایتمدار و علوی به شمار می‌رود.

ابراهیمی، فضاسازی محیطی، مراسم جشن غدیر، مسابقه غدیر، پاسخ به شبهات را از جمله برنامه‌های که باید برپا شود بیان کرد و گفت: همچنین برنامه‌ای تنظیم شده تا ویژه برنامه استانی را در مرکز استان صورت گیرد و ان شالله در سال های آتی در سایر شهرستان ها نیز گسترش یابد.

ابراهیمی، گفت: نقش تأثیرگذار غدیر و نماز در حل مشکلات جهان معاصر و غدیر و پیام جهانی آن بی بدیل است .

جشن غدیر در بهشهر

جشن غدیر در بهشهر

جشن غدیر در بهشهر

جشن غدیر در بهشهر

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز