برگزاری جشن خودرویی عید غدیر در خرم آباد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۲۵۰۱
برگزاری جشن خودرویی  عید غدیر در خرم آباد
به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم مراسم کاروان خودرویی جشن غدیر به همت سمن های حوزه ورزش وجوانان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد .

به گزارش  خبرگزاری  برنا از  لرستان  ؛  روز دوشنبه  به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم وبه همت معاونت امور جوانان ورزش وجوانان لرستان و سمن های  آفتاب حقیقت و ورزشکاران پویای افلاک   کاروان خودرویی  جشن غدیر خم در خرم‌آباد برگزار شد .

 معاون امور جوانان  ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مهمترین عنصر هویت ساز برای نسل جوان تبیین  و بزرگداشت غدیر است ،  اظهار کرد : یکی از ماموریت های اصلی معاونت امور جوانان امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین نسل جوان می باشد که اعیاد و مناسبت های سال فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است .

 

شهاب مولایی با بیان اینکه این جشن به همت سازمان های مردم نهاد آفتاب حقیقت و ورزشکاران پویای افلاک طرح ریزی و اجرا شده است ، افزود :  در این جشن شادیانه  که با استقبال چشمگیر مردم خرم آباد همراه بود ، کاروان خودرویی سازماندهی شده پس از آذین بندی در سطح خیابانهای خرم آباد به حرکت در آمدند و این روز عزیز را گرامی داشتند .

لازم به ذکر است که پذیرایی ، توزیع پرچم  و اهدا جوایز به ۱۰ خودروی شرکت کننده در این جشن  از جمله بخش های این برنامه فرهنگی است.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز