باید از ظرفیت جام جهانی قطر برای معرفی کالای ایرانی بهره گرفت

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۲۸۵۴
باید از ظرفیت جام جهانی قطر برای معرفی کالای ایرانی بهره گرفت
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ جام جهانی در همسایگی ایران گفت: باید از این ظرفیت برای معرفی توانمندی تولیدکنندگان وعرضه هرچه بهتر کالای ایرانی بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، غلامرضا حسن پور صبح امروز سه شنبه در دومین گردهمایی مسوولان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور که به میزبانی اتاق بازرگانی البرز در کرج برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه زمان اندکی تا شروع جام‌جهانی در قطر باقی است و ما از خیلی از برنامه ها عقب مانده ایم.

وی افزود: در حوزه های مختلف ظرفیت تولید خوبی در کشور داریم لذا باید به سرعت کارگروه های لازم را در بخش های مرتبط از جمله اتاق های بازرگانی راه اندازی کنیم و با مشارکت استان های مختلف می توانیم کارهای خوبی را رقم بزنیم.

حسن پور تصریح کرد: ما در بسیج اصناف این کارگروه را شکل داده ایم واین انتظار می رود تا اتاق های بازرگانی نیز در این بخش فعال شده و اقدامات لازم را به سرعت صورت دهند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: کالاها و تولیدات بسیاری از کشورمان وجود دارد تا در این رویداد جهانی عرضه شود خصوصا در موضوع صنایع دستی که از همه مهمتر است و باید بتوانیم تولیدات ایران را در قطر و همچنین با برپایی نمایشگاه در جزایر قشم و کیش عرضه کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز