اولین مسابقه بزرگ دو استقامت جام غدیر در خوی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۲۸۷۱
اولین مسابقه بزرگ دو استقامت جام غدیر در خوی برگزار شد
مسابقه بزرگ دو استقامت جام غدیر در خوی با حضور خانم دکتر کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و مسئولین شهری شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  به مناسبت عید غدیر مسابقه دو استقامت و نیمه استقامت خوی به همت موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد.

در این مسابقه ورزشی که با حضور قشرهای مختلف، خانم کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مقامات استانی و شهری در پارک ملت خوی برگزار شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت : برگزاری روایدادهای فرهنگی و ورزشی با همت خیرین ورزشی از اقدامات ارزشمند است
مریم کاظمی پور در همایش بزرگ‌ مسابقات دو استقامت (جام غدیر) به میزبانی شهرستان خوی گفت : برگزاری چنین همایش های فرهنگی و ورزشی توسط خیرین نشان از نوع دوستی مردم خوی دارد و باید این نوع حرکت ها و کارها در سطح کشور بصورت مداوم ادامه پیدا کند و خوی در این زمینه الگوی خوبی است .

وی ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان حمایت های لازم را از این نوع کارهای شایسته انجام خواهد داد .

کاظمی پور تصریح کرد : توسعه ورزش بانوان توسط این معاونت با قدرت و شتاب بیشتری ادامه دارد و برای ادامه این راه نیازمند حمایت همه جانبه خیرین هستیم .

سیدناصر سیدی مسئول موسسه خیریه بوتراب نیز در این همایش اظهار کرد : برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی علاوه بر این اینکه موجب تحکیم جایگاه ائمه اطهار و رشد ریشه های فرهنگی و مذهبی در جامعه می شود .

وی تصریح کرد : موسسه خیریه عترت بوتراب برای شادی دل کودکان بوتراب در روز غدیر اقدام به برگزاری همایش بزرگ جام غدیر در خوی کرد تا علاوه ایجاد شور و نشاط در جامعه به ترویج ورزش های همگانی در جامعه نظیر دو ومیدانی کمک کند .

این خیر کشوری ادامه داد : اردوی تیم ملی دو ومیدانی در خوی برای علاقمند کردن مردم به این ورزش مهم به مدت ۱۵ روز برگزار نمودیم .

 همایش بزرگ جام غدیر دو استقامت در خوی با حضور یک هزار نفر در محل پارک ملت برگزار شد و نفرات اول تا سوم در رسته های و گروه های مختلف مشخص شدند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز